Cena
-
od
do
Dziennik Wychowawcy
Dziennik Wychowawcy pozwala rejestrować postępy uczniów, proces wychowawczy, a tym samym współpracę z rodzicami.
Dziennik Wychowawcy:
- służy do rejestracji działań wychowawczych i pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
- pozwala na pełną dokumentację procedury oceniania zachowania,
- dokumentuje i porządkuje oświadczenia woli składane przez rodziców/opiekunów prawnych,
- stanowi rejestr potwierdzający fakt zapoznania się z np. wymogami edukacyjnymi, przewidywanymi ocenami i inne,
Dziennik Wychowawcy ma 64 strony, miękką kartonową oprawę.
Dostępność: brak towaru
13,53 zł
Dziennik Zajęć Pozalekcyjnych
Dziennik Zajęć Pozalekcyjnych MEN-DZP/2018 pozwala prowadzić kompletną dokumentację przebiegu zajęć szkolnych (plany pracy w I i II okresie, cele ogólne i operacyjne, tematykę zajęć, obecność uczniów, ocenę efektywności zajęć) i doskonale spełnia swoją rolę jako dziennik zajęć dodatkowych, nie objętych podstawowym programem nauczania. Dziennik zajęć dodatkowych wydawnictwa Edulex pomaga w prowadzeniu zajęć, takich jak:
- kółka zainteresowań,
- indywidualne zajęcia z uczniem zdolnym,
- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze,
- i innych zajęć.
Dziennik Zajęć Pozalekcyjnych MEN-DZP/2016 przystosowany jest do odnotowywania godzin dodatkowych realizowanych przez nauczyciela.
Dziennik zajęć pozalekcyjnych wydawnictwa EduLex dostępny jest w miękkiej kartonowej oprawie z zakładką na listę uczniów, drutowany.
Liczba stron: 44
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik Zajęć Specjalistycznych
Dziennik Zajęć Specjalistycznych MEN-DZS/2018 umożliwia pełną dokumentację zajęć kompensacyjno- korekcyjnych, terapeutycznych i innych wskazanych w orzeczeniu lub przez zespół do spraw psychologiczno – pedagogicznych lub zatwierdzonych przez dyrektora na wniosek wychowawcy.
Dziennik przeznaczony jest dla jednego ucznia. Dziennik Zajęć Specjalistycznych został tak zaprojektowany by móc w nim odnotowywać indywidualny program edukacyjno – terapeutyczny, opisywać przebieg zajęć, zapisywać wnioski, diagnozy.
Dziennik Zajęć Specjalistycznych MEN-DZS/2018 ma miękką kartonową oprawę i liczy 52 strony.
Dostępność: brak towaru
13,53 zł
Rejestr wyjść grupowych uczniów
Rejestr opracowany na potrzeby dokumentowania wycieczek i wyjść uczniów w danym roku szkolnym. Nawiązuje do Rozporządzenia MEN z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki.
Rejestr drutowany, format A4 poziomy, okładka kartonowa, 40 stron.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Rejestr wypadków uczniów
Rejestr wypadków uczniów IV/19
(format A4, oprawa kartonowa, 48 stron)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik ind. zajęć rewalidacyjno-wychow.
Dziennik indywidualnych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych
A4 (36 str.) miękka oprawa kartonowa
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik żywieniowy przedszkola
Dziennik żywieniowy przedszkola, A4 (80 str.)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik grup. zajęć i org. wczesnego wspomagania
Dziennik grupowych zajęć i organizacji wczesnego wspomagania
Dziennik zgodny z wymogami § 3 ust. 5 Rozporządzenia MEN z dnia 11 października 2013 r. w sprawie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ( Dz. U. z 2013 r., poz. 1257) dzienniki do dokumentowania zajęć prowadzonych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz rejestrowania działań Zespołu ds. wczesnego wspomagania.
Odpowiednio zaprojektowana liczba stron gwarantuje, że proces wspomagania zostanie właściwie i szczegółowo zarejestrowany i będzie stanowił kompletną dokumentację pracy Zespołu oraz nauczycieli na potrzeby kontroli w ramach nadzoru pedagogicznego kuratorium oświaty i innych instytucji.
Pozwala na dokonanie zapisów:
- Danych osobowych dzieci w grupie i zgody rodziców na przetwarzanie danych osobowych.
- Numerów opinii o potrzebie wczesnego wspomagania i zaleceń poradni pp.
- Danych kontaktowych do rodziców.
- Składu osobowego zespołu.
- Indywidualnych programów wspomagania.
- Celów wspomagania i harmonogramu działań.
- Obecności dzieci na zajęciach.
- Przebiegu i terminów zajęć, rodzaj usprawniania, wyników obserwacji dzieci na zajęciach, zalecanych do wykonania ćwiczeń.
- Ocen skuteczności pomocy.
- Kontaktów ze specjalistami i instytucjami.
- Wniosków i rekomendacji do dalszej pracy z poszczególnym dzieckiem.
- Nadzoru pedagogicznego.
ilość stron: 56
okładka: kartonowa
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik ind. zajęć i org. wczesnego wspomagania
Dziennik indywidualnych zajęć i organizacji wczesnego wspomagania
Dziennik przygotowany zgodnie z wymogami § 3 ust. 5 Rozporządzenia MEN z dnia 11 października 2013 r. w sprawie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ( Dz. U. z 2013 r., poz. 1257).
Dzienniki do dokumentowania zajęć prowadzonych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz rejestrowania działań Zespołu ds. wczesnego wspomagania.
Odpowiednio zaprojektowana liczba stron gwarantuje, że proces wspomagania zostanie właściwie i szczegółowo zarejestrowany, będzie stanowił kompletną dokumentację pracy Zespołu oraz nauczycieli na potrzeby kontroli w ramach nadzoru pedagogicznego kuratorium oświaty i innych instytucji.
Pozwala na dokonanie zapisów:
- Danych osobowych dziecka, w tym zgodę rodziców na przetwarzanie danych osobowych.
- Numeru opinii o potrzebie wczesnego wspomagania i zaleceń poradni pp.
- Danych kontaktowych do rodziców.
- Składu osobowego zespołu.
- Celów wspomagania i harmonogramu działań.
- Indywidualnego programu wspomagania.
- Przebiegu i terminów zajęć, rodzaj usprawniania, wyników obserwacji dziecka na zajęciach, zalecanych do wykonania ćwiczeń.
- Oceny skuteczności pomocy.
- Kontaktów ze specjalistami i instytucjami.
- Wniosków i rekomendacji do dalszej pracy z dzieckiem.
- Nadzoru pedagogicznego.
ilość stron: 44
okładka: kartonowa
Dostępność: brak towaru
12,30 zł
Dziennik indywidualnych zajęć rewalid.-wychow
Dziennik przygotowany zgodnie z wymogami § 12 ust. 1 Rozporządzenia MEN z dnia 23 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim ( Dz. U. z 2013 r., poz. 529,). Dzienniki do dokumentowania indywidualnych i grupowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim.
Odpowiednio zaprojektowana szata graficzna umożliwia rejestrowanie organizacji zajęć, jak i ich przebiegu w całym roku szkolnym. Liczba stron gwarantuje, że proces wspomagania zostanie właściwie i szczegółowo zarejestrowany i będzie stanowił kompletną dokumentację pracy Zespołu oraz nauczycieli na potrzeby kontroli w ramach nadzoru pedagogicznego kuratorium oświaty i innych instytucji.
„ § 12 .1 Dokumentacja zajęć obejmuje: 2) Dziennik zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla każdego zespołu lub indywidualnych zajęć dla każdego uczestnika zajęć prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie prowadzenia przez publiczne przedszkola ( ...) dokumentacji."
Pozwala na dokonanie zapisów:
- Danych osobowych dziecka, w tym zgodę rodziców na przetwarzanie danych osobowych.
- Numeru orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego
- Danych kontaktowych do rodziców.
- Składu osobowego zespołu.
- Indywidualnego programu rewalidacji.
- Przebiegu i terminów zajęć, rodzaj usprawniania, wyników obserwacji dziecka na zajęciach, zalecanych do wykonania ćwiczeń.
- Oceny skuteczności zajęć.
- Okresowej oceny funkcjonowania uczestnika zajęć.
- Kontaktów z rodzicami.
- Wniosków i rekomendacji do dalszej pracy z dzieckiem.
- Nadzoru pedagogicznego.
ilość stron: 60
okładka: kartonowa
Dostępność: brak towaru
12,30 zł
Dziennik Nauczania Indywidualnego
Dostosowany do wymogów nowego Rozporządzenia MEN o nauczaniu indywidualnym, obowiązującym od 1 wrzesnia 2014 r. !
Umożliwia:
- rejestrację treści programowych, od których nauczyciel odstępuje w nauczaniu indywidualnym;
- sposób dostosowania wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia,
- dokumentowanie udziału ucznia w życiu szkolnym!
- zapis procedury oceny zachowania ucznia,
- dokonywania wpisów z oceniania bieżące każdego przedmiotu,
- dokumentowanie frekwencji ucznia na zajęciach nauczania indywidualnego i zajęciach realizowanych z klasą
- dokumentowanie procesu dydaktycznego,
Dodatkowo przeznaczono miejsce na:
- wpisanie programów nauczania lub indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych,
- kontaktów z rodzicami,
- prowadzenie analizy frekwencji, uwag nauczycieli,
- rejestrowanie nadzoru pedagogicznego.
Rejestr treści nauczania od których nauczyciel odstępuje stanowi pisemną formę wniosku nauczyciela o zmianę układu treści w programie nauczania (spełnia wymóg nowego rozporządzenia)!
format: A4, stron 48, okładka tekturowa, usztywniana, laminowana
Dostępność: brak towaru
12,30 zł
Dziennik MEN I/19 zajęć internatu
Dziennik zajęć internatu A4 (80 str.) twarda oprawa skóropodobna
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik I/8 biblioteki
Dziennik biblioteki szkolnej (oprawa broszurowa)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik zajęć dydakt.-wyrównawczych
Dziennik Zajęć Dydaktyczno-Wyrównawczych przeznaczony do kompletnej rejestracji przebiegu zajęć wyrównawczych wraz z analizą postępów uczniów i ocenę ich efektywności.
Zawiera 32 strony, które umożliwiają:
- odnotowanie danych osobowych,
- wpisanie celów zajęć,
- rejestrację przebiegu zajęć,
- wpisanie wyników diagnozy wstępnej oraz umiejętności i wiadomości wymagających wyrównania,
- rejestrację bieżących postępów uczniów,
- wskazanie zaleceń do dalszej pracy,
- kontaktów z rodzicami i osobami wspierającymi ucznia.
Format A4, 32 strony, okładka tekturowa, dziennik drutowany.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik zespołowych zajęć rewalidacyjno-wych.
Dziennik zespołowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych
Dziennik przygotowany zgodnie z wymogami § 12 ust. 1 Rozporządzenia MEN z dnia 23 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim ( Dz. U. z 2013 r., poz. 529,). Dzienniki do dokumentowania indywidualnych i grupowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim.
Odpowiednio zaprojektowana szata graficzna umożliwia rejestrowanie organizacji zajęć, jak i ich przebiegu w całym roku szkolnym. Liczba stron gwarantuje, że proces wspomagania zostanie właściwie i szczegółowo zarejestrowany i będzie stanowił kompletną dokumentację pracy Zespołu oraz nauczycieli na potrzeby kontroli w ramach nadzoru pedagogicznego kuratorium oświaty i innych instytucji.
„ § 12 .1 Dokumentacja zajęć obejmuje: 2) Dziennik zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla każdego zespołu lub indywidualnych zajęć dla każdego uczestnika zajęć prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie prowadzenia przez publiczne przedszkola ( ...) dokumentacji."
Zaprojektowany dla 6 uczestników. Dwa wolne miejsca do wykorzystania przy zmianach składu osobowego zespołu. Umożliwia dokumentowanie chronologicznie przebiegu poszczególnych rodzajów zajęć, a nie wszystkich w cyklu tygodniowym. Taki obraz pozwoli na obserwację ciągłości działań przez każdego z osobna nauczyciela/ terapeutę.
Pozwala na dokonanie zapisów:
- Danych osobowych dzieci w grupie i zgody rodziców na przetwarzanie danych osobowych.
- Numerów orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego.
- Danych kontaktowych do rodziców.
- Składu osobowego zespołu.
- Indywidualnych programów wspomagania.
- Celów wspomagania i harmonogramu działań.
- Obecności dzieci na zajęciach.
- Przebiegu i terminów zajęć, rodzaj usprawniania osobno dla każdego uczestnika, wyników obserwacji poszczególnych dzieci na zajęciach.
- Okresowych ocen funkcjonalności każdego ucznia
- Kontaktów z rodzicami/ specjalistami i instytucjami.
- Wniosków i rekomendacji do dalszej pracy z poszczególnym dzieckiem.
- Nadzoru pedagogicznego.
ilość stron: 84
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Rejestr ubytków biblioteki B-126
B-126 Rejestr ubytków biblioteki, A4 (40 str.)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik indywidualnego nauczania
Dziennik indywidualnego nauczania A4 (32 str.) miękka oprawa kartonowa
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni