



Cena
-
od
do
Publikacje Edulex
Dziennik grup. zajęć i org. wczesnego wspomagania

Dziennik grupowych zajęć i organizacji wczesnego wspomagania
Dziennik zgodny z wymogami § 3 ust. 5 Rozporządzenia MEN z dnia 11 października 2013 r. w sprawie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ( Dz. U. z 2013 r., poz. 1257) dzienniki do dokumentowania zajęć prowadzonych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz rejestrowania działań Zespołu ds. wczesnego wspomagania.
Odpowiednio zaprojektowana liczba stron gwarantuje, że proces wspomagania zostanie właściwie i szczegółowo zarejestrowany i będzie stanowił kompletną dokumentację pracy Zespołu oraz nauczycieli na potrzeby kontroli w ramach nadzoru pedagogicznego kuratorium oświaty i innych instytucji.
Pozwala na dokonanie zapisów:
- Danych osobowych dzieci w grupie i zgody rodziców na przetwarzanie danych osobowych.
- Numerów opinii o potrzebie wczesnego wspomagania i zaleceń poradni pp.
- Danych kontaktowych do rodziców.
- Składu osobowego zespołu.
- Indywidualnych programów wspomagania.
- Celów wspomagania i harmonogramu działań.
- Obecności dzieci na zajęciach.
- Przebiegu i terminów zajęć, rodzaj usprawniania, wyników obserwacji dzieci na zajęciach, zalecanych do wykonania ćwiczeń.
- Ocen skuteczności pomocy.
- Kontaktów ze specjalistami i instytucjami.
- Wniosków i rekomendacji do dalszej pracy z poszczególnym dzieckiem.
- Nadzoru pedagogicznego.
ilość stron: 56
okładka: kartonowa
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik ind. zajęć i org. wczesnego wspomagania

Dziennik indywidualnych zajęć i organizacji wczesnego wspomagania
Dziennik przygotowany zgodnie z wymogami § 3 ust. 5 Rozporządzenia MEN z dnia 11 października 2013 r. w sprawie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ( Dz. U. z 2013 r., poz. 1257).
Dzienniki do dokumentowania zajęć prowadzonych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz rejestrowania działań Zespołu ds. wczesnego wspomagania.
Odpowiednio zaprojektowana liczba stron gwarantuje, że proces wspomagania zostanie właściwie i szczegółowo zarejestrowany, będzie stanowił kompletną dokumentację pracy Zespołu oraz nauczycieli na potrzeby kontroli w ramach nadzoru pedagogicznego kuratorium oświaty i innych instytucji.
Pozwala na dokonanie zapisów:
- Danych osobowych dziecka, w tym zgodę rodziców na przetwarzanie danych osobowych.
- Numeru opinii o potrzebie wczesnego wspomagania i zaleceń poradni pp.
- Danych kontaktowych do rodziców.
- Składu osobowego zespołu.
- Celów wspomagania i harmonogramu działań.
- Indywidualnego programu wspomagania.
- Przebiegu i terminów zajęć, rodzaj usprawniania, wyników obserwacji dziecka na zajęciach, zalecanych do wykonania ćwiczeń.
- Oceny skuteczności pomocy.
- Kontaktów ze specjalistami i instytucjami.
- Wniosków i rekomendacji do dalszej pracy z dzieckiem.
- Nadzoru pedagogicznego.
ilość stron: 44
okładka: kartonowa
Dostępność: brak towaru
12,30 zł
Dziennik lekcyjny eduk.wczesnoszkolna

Dziennik pozwalający na pełne dokumentowanie przebiegu i organizacji procesu
dydaktycznego i opiekuńczo-wychowawczego:
- odnotowanie szkolnego planu nauczania na cykl edukacyjny,
- wpis obowiązujących programów nauczania,
- wykaz podręczników, zeszytów ćwiczeń,
- wykaz nauczycieli poszczególnych edukacji,
- monitorowanie realizacji ramowych planów nauczania w ujęciu rocznym i całego cyklu kształcenia,
- wpisywanie uwag o realizacji podstawy programowej w poszczególnych okresach szkolnych,
- odnotowywanie form pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom w danym oddziale,
- Programu Wychowawczego i Profilaktyki,
- form kontaktów z rodzicami,
- uzupełnienia danych osobowych rodziców/opiekunów prawnych o adres e-mail.
Oprawa twarda, dziennik szyty ręcznie. Przewidziany na 42 tygodnie zajęć edukacyjnych. Ilość stron: 209
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik Nauczania Indywidualnego

Dostosowany do wymogów nowego Rozporządzenia MEN o nauczaniu indywidualnym, obowiązującym od 1 wrzesnia 2014 r. !
Umożliwia:
- rejestrację treści programowych, od których nauczyciel odstępuje w nauczaniu indywidualnym;
- sposób dostosowania wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia,
- dokumentowanie udziału ucznia w życiu szkolnym!
- zapis procedury oceny zachowania ucznia,
- dokonywania wpisów z oceniania bieżące każdego przedmiotu,
- dokumentowanie frekwencji ucznia na zajęciach nauczania indywidualnego i zajęciach realizowanych z klasą
- dokumentowanie procesu dydaktycznego,
Dodatkowo przeznaczono miejsce na:
- wpisanie programów nauczania lub indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych,
- kontaktów z rodzicami,
- prowadzenie analizy frekwencji, uwag nauczycieli,
- rejestrowanie nadzoru pedagogicznego.
Rejestr treści nauczania od których nauczyciel odstępuje stanowi pisemną formę wniosku nauczyciela o zmianę układu treści w programie nauczania (spełnia wymóg nowego rozporządzenia)!
format: A4, stron 48, okładka tekturowa, usztywniana, laminowana
Dostępność: brak towaru
12,30 zł
Dziennik Wychowawcy

Dziennik Wychowawcy pozwala rejestrować postępy uczniów, proces wychowawczy, a tym samym współpracę z rodzicami.
Dziennik Wychowawcy:
- służy do rejestracji działań wychowawczych i pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
- pozwala na pełną dokumentację procedury oceniania zachowania,
- dokumentuje i porządkuje oświadczenia woli składane przez rodziców/opiekunów prawnych,
- stanowi rejestr potwierdzający fakt zapoznania się z np. wymogami edukacyjnymi, przewidywanymi ocenami i inne,
Dziennik Wychowawcy ma 64 strony, miękką kartonową oprawę.
Dostępność: brak towaru
13,53 zł
Dziennik zajęć dydakt.-wyrównawczych

Dziennik Zajęć Dydaktyczno-Wyrównawczych przeznaczony do kompletnej rejestracji przebiegu zajęć wyrównawczych wraz z analizą postępów uczniów i ocenę ich efektywności.
Zawiera 32 strony, które umożliwiają:
- odnotowanie danych osobowych,
- wpisanie celów zajęć,
- rejestrację przebiegu zajęć,
- wpisanie wyników diagnozy wstępnej oraz umiejętności i wiadomości wymagających wyrównania,
- rejestrację bieżących postępów uczniów,
- wskazanie zaleceń do dalszej pracy,
- kontaktów z rodzicami i osobami wspierającymi ucznia.
Format A4, 32 strony, okładka tekturowa, dziennik drutowany.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik Zajęć i Czynności Nauczyciela

Dziennik Zajęć i Czynności Nauczyciela MEN-42KN/2015 służy do dokumentowania zrealizowanych zajęć w ramach art. 42 ust. 2 pkt. 2 Karty Nauczyciela.
Dziennik Zajęć i Czynności Nauczycieli umożliwia:
- dokumentowanie trzech rodzajów zajęć w poszczególnych semestrach:
kółek zainteresowań, pracy z uczniem zdolnym lub słabym i zajęcia opieki świetlicowej, - rozliczanie zajęć w poszczególnych semestrach z wykazem podstaw do obniżania wymiaru zajęć,
- potwierdzanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły,
- potwierdzanie ewidencji obecności na różnych formach zajęć.
Dziennik Zajęć i Czynności Nauczyciela jest jednym z dzienników innych zajęć przystosowanym do odnotowywania godzin określonych w art.42 Karty Nauczyciela zgodnie z § 13 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. poz. 1170) - obowiązującym od 2 września 2014 r.
Ilość stron: 40.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik Zajęć Pozalekcyjnych

Dziennik Zajęć Pozalekcyjnych MEN-DZP/2018 pozwala prowadzić kompletną dokumentację przebiegu zajęć szkolnych (plany pracy w I i II okresie, cele ogólne i operacyjne, tematykę zajęć, obecność uczniów, ocenę efektywności zajęć) i doskonale spełnia swoją rolę jako dziennik zajęć dodatkowych, nie objętych podstawowym programem nauczania. Dziennik zajęć dodatkowych wydawnictwa Edulex pomaga w prowadzeniu zajęć, takich jak:
- kółka zainteresowań,
- indywidualne zajęcia z uczniem zdolnym,
- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze,
- i innych zajęć.
Dziennik Zajęć Pozalekcyjnych MEN-DZP/2016 przystosowany jest do odnotowywania godzin dodatkowych realizowanych przez nauczyciela.
Dziennik zajęć pozalekcyjnych wydawnictwa EduLex dostępny jest w miękkiej kartonowej oprawie z zakładką na listę uczniów, drutowany.
Liczba stron: 44
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik zajęć przedszkola

Nowe Wydanie Dziennika Zajęć Przedszkola MEN-I/2018.
Zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej.
Dziennik Przedszkola umożliwia dokumentowanie pracy edukacyjnej w każdym oddziale przedszkola.
Daje możliwość:
- dokumentowania przebieg pracy wychowawczo-dydaktycznej z dziećmi w danym roku szkolnym,
- odnotowywania formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
- zapisu godziny przyjścia i wyjścia dziecka z przedszkola,
- uzupełnienia informacji o adresach zamieszkania, jeżeli są różne od adresu dziecka,
- adresu poczty elektronicznej rodziców i numery ich telefonów, jeżeli je posiadają,
- zapisu tematów przeprowadzonych zajęć,
- Przewidziany na 52 tygodnie zajęć edukacyjnych.
Dziennik szyty, w twardej oprawie.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik Zajęć w Świetlicy

Przeznaczony jest do rejestrowania zajęć prowadzonych z grupą świetlicową.
Umożliwia odnotowywanie obecności uczniów/wychowanków na poszczególnych godzinach zajęć świetlicy, a także tematyki zajęć oraz form nadzoru pedagogicznego.
Format A4, 96 stron, okładka tekturowa, dziennik drutowany.
Dziennik Zajęć Świetlicy jest jednym z dzienników innych zajęć przystosowanym do odnotowywania godzin określonych w art.42 Karty Nauczyciela zgodnie z § 13 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. poz. 1170) - obowiązującym od 3 września 2014 r.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik zespołowych zajęć rewalidacyjno-wych.

Dziennik zespołowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych
Dziennik przygotowany zgodnie z wymogami § 12 ust. 1 Rozporządzenia MEN z dnia 23 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim ( Dz. U. z 2013 r., poz. 529,). Dzienniki do dokumentowania indywidualnych i grupowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim.
Odpowiednio zaprojektowana szata graficzna umożliwia rejestrowanie organizacji zajęć, jak i ich przebiegu w całym roku szkolnym. Liczba stron gwarantuje, że proces wspomagania zostanie właściwie i szczegółowo zarejestrowany i będzie stanowił kompletną dokumentację pracy Zespołu oraz nauczycieli na potrzeby kontroli w ramach nadzoru pedagogicznego kuratorium oświaty i innych instytucji.
„ § 12 .1 Dokumentacja zajęć obejmuje: 2) Dziennik zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla każdego zespołu lub indywidualnych zajęć dla każdego uczestnika zajęć prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie prowadzenia przez publiczne przedszkola ( ...) dokumentacji."
Zaprojektowany dla 6 uczestników. Dwa wolne miejsca do wykorzystania przy zmianach składu osobowego zespołu. Umożliwia dokumentowanie chronologicznie przebiegu poszczególnych rodzajów zajęć, a nie wszystkich w cyklu tygodniowym. Taki obraz pozwoli na obserwację ciągłości działań przez każdego z osobna nauczyciela/ terapeutę.
Pozwala na dokonanie zapisów:
- Danych osobowych dzieci w grupie i zgody rodziców na przetwarzanie danych osobowych.
- Numerów orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego.
- Danych kontaktowych do rodziców.
- Składu osobowego zespołu.
- Indywidualnych programów wspomagania.
- Celów wspomagania i harmonogramu działań.
- Obecności dzieci na zajęciach.
- Przebiegu i terminów zajęć, rodzaj usprawniania osobno dla każdego uczestnika, wyników obserwacji poszczególnych dzieci na zajęciach.
- Okresowych ocen funkcjonalności każdego ucznia
- Kontaktów z rodzicami/ specjalistami i instytucjami.
- Wniosków i rekomendacji do dalszej pracy z poszczególnym dzieckiem.
- Nadzoru pedagogicznego.
ilość stron: 84
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Organizacja Pomocy Psych.-Pedag.

Suplement do Dziennika Wychowawcy umożliwia rejestrowanie działań wychowawcy oddziału w zakresie organizacji pomocy
psychologiczno-pedagogicznej swoim wychowankom:
- podejmowanych przez wychowawcę wszelkich działań w zakresie rozpoznawania specjalnych potrzeb edukacyjnych wychowanków;
- własnych działań związanych z organizacją pomocy psychologiczno-pedagogicznej w klasie, m.in. zebrań z nauczycielami uczącymi w klasie, udział w posiedzeniach Zespołu Wspierającego;
- kontaktów z rodzicami;
- potwierdzeń rodziców o formach pomocy psychologiczno-pedagogicznej;
- efektywności świadomej pomocy.
Dziennik dostosowany do dokumentowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Rejestr wyjść grupowych uczniów

Rejestr opracowany na potrzeby dokumentowania wycieczek i wyjść uczniów w danym roku szkolnym. Nawiązuje do Rozporządzenia MEN z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki.
Rejestr drutowany, format A4 poziomy, okładka kartonowa, 40 stron.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik indywidualnych zajęć rewalid.-wychow

Dziennik przygotowany zgodnie z wymogami § 12 ust. 1 Rozporządzenia MEN z dnia 23 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim ( Dz. U. z 2013 r., poz. 529,). Dzienniki do dokumentowania indywidualnych i grupowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim.
Odpowiednio zaprojektowana szata graficzna umożliwia rejestrowanie organizacji zajęć, jak i ich przebiegu w całym roku szkolnym. Liczba stron gwarantuje, że proces wspomagania zostanie właściwie i szczegółowo zarejestrowany i będzie stanowił kompletną dokumentację pracy Zespołu oraz nauczycieli na potrzeby kontroli w ramach nadzoru pedagogicznego kuratorium oświaty i innych instytucji.
„ § 12 .1 Dokumentacja zajęć obejmuje: 2) Dziennik zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla każdego zespołu lub indywidualnych zajęć dla każdego uczestnika zajęć prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie prowadzenia przez publiczne przedszkola ( ...) dokumentacji."
Pozwala na dokonanie zapisów:
- Danych osobowych dziecka, w tym zgodę rodziców na przetwarzanie danych osobowych.
- Numeru orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego
- Danych kontaktowych do rodziców.
- Składu osobowego zespołu.
- Indywidualnego programu rewalidacji.
- Przebiegu i terminów zajęć, rodzaj usprawniania, wyników obserwacji dziecka na zajęciach, zalecanych do wykonania ćwiczeń.
- Oceny skuteczności zajęć.
- Okresowej oceny funkcjonowania uczestnika zajęć.
- Kontaktów z rodzicami.
- Wniosków i rekomendacji do dalszej pracy z dzieckiem.
- Nadzoru pedagogicznego.
ilość stron: 60
okładka: kartonowa
Dostępność: brak towaru
12,30 zł
Dziennik lekcyjny MEN-I/3

Umożliwia kompletne dokumentowanie procesu dydaktyczno-wychowawczego w klasach 4-8 szkoły podstawowej, gimnazjum, liceum, technikum.
AKTUALNY Z NOWĄ PODSTAWOWĄ PROGRAMOWĄ WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO ORAZ KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ
Zawiera dodatkowo rubryki przeznaczone na:
- wpis obowiązujących programów nauczania w oddziale dopuszczonych do użytku szkolnego,
- wykaz podręczników, zeszytów ćwiczeń,
- wykaz nauczycieli poszczególnych edukacji,
- PRZEWIDZIANY NA 18 PRZEDMIOTÓW
- uzupełnienia danych osobowych rodziców/opiekunów prawnych o adres e-mail.
- odnotowywanie form pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom w danym oddziale,
- analizy statystyczne i GUS, zgodne z wymogami SIO,
- analiza obecności uczniów
Uwzględnia zmianę zapisów dotyczących pomoc psychologiczno-pedagogiczną oraz dodatkowe strony na uwagi nauczyciela.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik logopedy

Dziennik Logopedy
Umożliwia rejestrowanie pracy logopedy, dokumentowanie wszelkich czynności i działań nauczyciela – specjalisty, wynikających z zakresu obowiązków na tym stanowisku.
Dziennik logopedy przeznaczony jest do zajęć z 4 osobową grupą i do indywidualnych zajęć terapeutycznych.
Zawiera rubryki przeznaczone do:
- odnotowania tygodniowego planu zajęć,
- planów pracy w poszczególnych okresach szkolnych,
- rejestrowania czynności lub zajęć w poszczególnych dniach tygodnia całego roku szkolnego,
- odnotowanie badań przesiewowych w przeprowadzanych w poszczególnych klasach lub oddziałach oraz wyników diagnoz logopedycznych,
- dokumentacji grupowych zajęć terapii logopedycznej,
- zapisu przebiegu zajęć z możliwością zapisu rodzaju podejmowanych czynności i usprawnień aparatu mowy oceny aktywności poszczególnych uczniów i efekty terapii,
- dokumentowania indywidualnych zajęć terapii logopedycznej,
- wpisania indywidualnego programu zajęć z uczniem, przebiegu tych zajęć.
- rejestrowania uwag nauczycieli i kontaktów z rodzicami,
- odnotowywanie innych własnych działań np. udział w pracach Zespołu ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej przy opracowywaniu Indywidualnych Programów Edukacyjno-terapeutycznych uczniom z orzeczeniami o niepełnosprawności,
- odnotowywania bieżących uwag i spostrzeżeń.
Dziennik przygotowany do pracy w 3 4-osobowych grupach.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik Pedagoga/Psychologa

Dziennik pedagoga umożliwia pełną dokumentację działań pedagoga/psychologa, w tym:
- plany pracy,
- współpracę z instytucjami, rodzicami wraz z obiegiem korespondencji, rejestrację bieżących działań.
Ponadto w dzienniku można dokonać rejestru:
- uczniów z spe, objętych pomocą psych-pedagogiczną,
- formy pomocy, w tym czas i zakres udzielanej pomocy p.-p. w tym materialnej,
- sporządzonych opinii na potrzeby sądów i innych instytucji,
- rozmów z uczniami rodzicami, nauczycielami i specjalistami, oraz inne.
Dziennik Pedagoga /Psychologa posiada sztywną okładkę z materiału skóropodobnego.
Liczba stron: 160.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik Zajęć Kwalifikacyjny Kurs Zawodowy

Dziennik jest zgodny z przepisami § 21 ust. 3 Rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia w formach pozaszkolnych ( Dz.U. z 2012 r. poz. 186).
- przeznaczony do kompletnego dokumentowania organizacji kursu i procesu dydaktycznego na co najmniej 1500 jednostkach dydaktycznych, określonych w podstawach programowych kształcenia zawodowego dla każdej kwalifikacji,
- przeznaczony dla kursów organizowanych w formach stacjonarnych i zaocznych.
- obecności słuchaczy na poszczególnych zajęciach,
- tematów zajęć prowadzonych w systemie przedmiotowym i modułowym,
- form sprawdzania, oceniania i zaliczania wyników kształcenia z poszczególnych przedmiotów lub modułów,
- zakresu zwolnień słuchaczy z zajęć dotyczących odpowiednio treści kształcenia lub efektów kształcenia, zgodnie z §7 i §8 Rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. p. 186),
- wyników analiz statystycznych na potrzeby własne i SIO.
Dziennik jest w twardej oprawie, szyty, zawiera 126 stron i posiada skrzydełko na listę uczestników kursu.
Dziennik na potrzeby kursu kwalifikacyjnego trwającego powyżej 1040 godzin zajęć kształcenia zawodowego.
Przypominamy:
Jednostki oświatowe prowadzące kwalifikacyjne kursy zawodowe i inne formy kształcenia pozaszkolnego obowiązane są prowadzić rejestr wydanych zaświadczeń o ukończenia każdej z form kształcenia.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni