Cena
-
od
do
Dzienniki lekcyjne i uzupełniające
Placówki szkolne i wychowawcze muszą dokumentować pracę nauczycieli z uczniami. Dotyczy to szkół podstawowych, liceów czy techników. Głównym elementem, w którym umieszcza się wszelkie informacje, jest dziennik szkolny. Oferujemy liczne produkty tego typu. Mają one typowy wzór zaakceptowany przez ministerstwo. Pozwalają na odnotowywanie aktywności podopiecznych. Można w nich zapisać oceny, tematy zajęć, terminy sprawdzianów, a także inne kluczowe fakty i wydarzenia. Zachęcamy do zamawiania!
Klasyczne dzienniki szkolne
Treści zamieszczone w dzienniku szkolnym umożliwiają rzetelną ocenę postępów ucznia oraz wystawienie stopnia na półrocze i koniec etapu edukacji. U nas kupisz te przeznaczone do zajęć wychowawczych, dla szkolnego pedagoga lub psychologa czy doradcy zawodowego. Oprócz tego proponujemy nietypowe modele do indywidualnego nauczania, wychowania fizycznego oraz zajęć pozalekcyjnych. Przydatny będzie też ten dokumentujący praktykę zawodową. Są to produkty zarówno w twardej oprawie, jak i miękkiej, kartonowej.
Dziennik I/9 zajęć placówki wypoczynku
Dzienniczek praktycznej nauki zawodu
Dzienniczek praktycznej nauki zawodu, A5 (56 str.)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik innych zajęć
NOWOŚĆ !
Dziennik innych zajęć
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 29 sierpnia 2014 r.
(oprawa kartonowa, zakładka na 32 uczniów, A4, 40 stron, okładka lakierowana).
Zawiera:
Tygodniowy plan zajęć
Dane osobowe
Indywidualny program pracy z dzieckiem, uczniem, słuchaczem, wychowankiem lub program pracy grupy
Program zajęć w I okresie (semestrze)
Program zajęć w II okresie (semestrze)
Wykaz uczęszczania ucznia (wychowanka)
Realizacja programu zajęć
Ocena postępów i wnioski dotyczące dalszej pracy
Obserwacje
Notatki
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik "karciany"
Dziennik zajęć dodatkowych
(okładka lakierowana, kartonowa, 36 stron, A4, )
(Dz. U. Nr 97 poz. 674 z dn. 08.06.2006; art. 42 ust. 2 pkt. 2)
Dotyczy zajęć zwiększających szanse edukacyjne uczniów:
- praca z uczniem zdolnym,
- rozwijanie zainteresowań uczniów,
- praca z uczniem mającym trudności w nauce.
Dziennik przeznaczony jest do dokumentowania obowiązkowego minimalnego wymiaru zajęć pozalekcyjnych przez każdego nauczyciela zatrudnionego w publicznej szkole.
1. Harmonogram zajęć.
2. Wykaz uczestników poszczególnych zajęć (półrocze I, półrocze II).
3. Program zajęć (cele, zadania, treści).
4. Realizacja programu zajęć.
5. Ocena przydatności i skuteczności realizowanych zajęć w odniesieniu do założonych celów (półrocze I, półrocze II).
6. Dodatkowe czynności związane z prowadzeniem zajęć.
7. Hospitacje i kontrole.
8. Uwagi.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik zajęć zesp. korekc.-wyr.
Dziennik zajęć zespołu korekcyjno-wyrównawczego A4 (32 str.) miękka oprawa kartonowa
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik przepr. zajęć - karta rowerowa
Dziennik przeprowadzonych zajęć na kartę rowerową
(format A4, oprawa kartonowa, 34 strony)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik praktyki zawodowej
Dziennik praktyki zawodowej, A5 (20 str.)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik I/6 zajęć pozalekcyjnych
I/6 Dziennik zajęć (oprawa kartonowa, 36 stron, A4, okładka lakierowana)
- dla grup (oddziałów-zespołów),
- kursów ogólnokształcących dla dorosłych oraz placówek oświatowo-wychowawczych dla dorosłych,
- zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych
- zajęć zespołu korekcyjno-wyrównawczego,
- zajęć kursu zawodowego, zajęć praktycznych uczniów i młodocianych dla szkolenia grupowego organizowanego poza terenem szkoły.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik zajęć i organiz. wczesnego wsp. grupy
Na podstawie art. 71b ust. 7 pkt 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.2) zarządzono i określono warunki organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, mającego na celu pobudzanie psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, zwanego „wczesnym wspomaganiem”, w tym kwalifikacje wymagane od osób prowadzących wczesne wspomaganie, a także formy współpracy z rodziną dziecka.
Wczesne wspomaganie może być organizowane w przedszkolu i w szkole podstawowej, w tym w specjalnych, w innych formach wychowania przedszkolnego, w ośrodkach, o których mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, oraz w publicznej i niepublicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej, jeżeli mają one możliwość realizacji wskazań zawartych w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, w szczególności dysponują środkami dydaktycznymi i sprzętem, niezbędnymi do prowadzenia wczesnego wspomagania.
Spis treści:
1. Organizacja wczesnego wspomagania
2. Tygodniowy rozkład zajęć
3. Dane osobowe dzieci
4. Dane osobowe rodziców (prawnych opiekunów)
5. Cele. zadania i hannonogram działań wspomagania
6. Indywidualny program zajęć
7. Obecność na zajęciach
8. Realizacja zajęć
9. Ocena postępów dziecka, wnioski
10. Kontakty z osobami współdziałającymi, instytucjam
11. Zestawienie frekwencji
12. Obserwacje
13. Notatki
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik ind. zajęć i org. wczesnego wspomagania
Na podstawie art. 71b ust. 7 pkt 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.2) zarządzono i określono warunki organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, mającego na celu pobudzanie psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, zwanego „wczesnym wspomaganiem”, w tym kwalifikacje wymagane od osób prowadzących wczesne wspomaganie, a także formy współpracy z rodziną dziecka.
Wczesne wspomaganie może być organizowane w przedszkolu i w szkole podstawowej, w tym w specjalnych, w innych formach wychowania przedszkolnego, w ośrodkach, o których mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, oraz w publicznej i niepublicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej, jeżeli mają one możliwość realizacji wskazań zawartych w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, w szczególności dysponują środkami dydaktycznymi i sprzętem, niezbędnymi do prowadzenia wczesnego wspomagania.
Spis treści:
1. Organizacja wczesnego wspomagania
2. Tygodniowy rozkład zajęć
3. Dane osobowe
4. Cele, zadania i harmonogram działań wspomagania
5. Indywidualny program zajęć
6. Obecność na zajęciach
7. Realizacja zajęć
8. Ocena postępów dziecka, wnioski i zalecenia do dalszej pracy
9. Kontakty z osobami współdziałającymi, instytucjami
10. Zestawienie frekwencji
11. Obserwacje
12. Notatki
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik MEN I/18 zajęć log i kor-kom
Dziennik zajęć logopedycznych i korekcyjno-kompensacyjnych A4 (48 str.) miękka oprawa kartonowa
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik indywidualnego nauczania
Dziennik indywidualnego nauczania A4 (32 str.) miękka oprawa kartonowa
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik I/8 biblioteki
Dziennik biblioteki szkolnej (oprawa broszurowa)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik MEN I/19 zajęć internatu
Dziennik zajęć internatu A4 (80 str.) twarda oprawa skóropodobna
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik żywieniowy przedszkola
Dziennik żywieniowy przedszkola, A4 (80 str.)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik ind. zajęć rewalidacyjno-wychow.
Dziennik indywidualnych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych
A4 (36 str.) miękka oprawa kartonowa
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik zajęć dyd.-wyr. i specjalistycznych
Dziennik zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych (zakładka na 12 uczniów, oprawa kartonowa, 80 stron, A4, okładka lakierowana)
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Harmonia dziennik zajęć terapeutyczno-wyr
DZIENNIK ZAJĘĆ TERAPEUTYCZNO-WYRÓWNAWCZYCH
Dziennik jest przeznaczony dla terapeutów i nauczycieli prowadzących zajęcia specjalistyczne i dydaktyczno-wyrównawcze, takie jak:
– korekcyjno-kompensacyjne / terapii pedagogicznej,
– wyrównawcze z poszczególnych przedmiotów,
– gimnastyki korekcyjnej,
– socjoterapii,
– rewalidacji,
– logopedyczne,
– tyflopedagogiczne,
– surdopedagogiczne,
– rehabilitacji,
– dogoterapii,
– arteterapii itp.
Może być także wykorzystywany do dokumentowania społecznych godzin nauczyciela.
Dziennik może być używany w przedszkolach, szkołach podstawowych, gimnazjach, szkołach ponadgimnazjalnych i poradniach psychologiczno-pedagogicznych.
Na kolejne karty dziennika składają się:
- Tygodniowy plan zajęć
- Organizacja roku szkolnego
- Program zajęć
- Zapisani uczniowie, podstawowe informacje
- Indywidualne programy terapii , zgoda rodziców na uczęszczanie
- Informacje dotyczące frekwencji i efektów pracy
- Wykaz uczęszczanie uczniów na zajęcia
- Realizacja programu zajęć
- Zestawienie danych dotyczących prowadzonych zajęć
- Kontakty z rodzicami, nauczycielami, pedagogiem szkolnym i innymi specjalistami
- Zadania dodatkowe wykonane przez nauczyciela prowadzącego zajęcia
- Rozliczenie realizacji godzin zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym
- Hospitalizacje, przeglądy dokumentacji
- Notatki
Dziennik przewidziano dla 50 osób.
Jest on zgodny z Rozporządzeniem MEN-u z dnia 24 sierpnia 2010 r.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni