Cena
-
od
do
Dziennik Zajęć i Czynności Nauczyciela
Dziennik Zajęć i Czynności Nauczyciela MEN-42KN/2015 służy do dokumentowania zrealizowanych zajęć w ramach art. 42 ust. 2 pkt. 2 Karty Nauczyciela.
Dziennik Zajęć i Czynności Nauczycieli umożliwia:
- dokumentowanie trzech rodzajów zajęć w poszczególnych semestrach:
kółek zainteresowań, pracy z uczniem zdolnym lub słabym i zajęcia opieki świetlicowej, - rozliczanie zajęć w poszczególnych semestrach z wykazem podstaw do obniżania wymiaru zajęć,
- potwierdzanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły,
- potwierdzanie ewidencji obecności na różnych formach zajęć.
Dziennik Zajęć i Czynności Nauczyciela jest jednym z dzienników innych zajęć przystosowanym do odnotowywania godzin określonych w art.42 Karty Nauczyciela zgodnie z § 13 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. poz. 1170) - obowiązującym od 2 września 2014 r.
Ilość stron: 40.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik Zajęć Pozalekcyjnych
Dziennik Zajęć Pozalekcyjnych MEN-DZP/2018 pozwala prowadzić kompletną dokumentację przebiegu zajęć szkolnych (plany pracy w I i II okresie, cele ogólne i operacyjne, tematykę zajęć, obecność uczniów, ocenę efektywności zajęć) i doskonale spełnia swoją rolę jako dziennik zajęć dodatkowych, nie objętych podstawowym programem nauczania. Dziennik zajęć dodatkowych wydawnictwa Edulex pomaga w prowadzeniu zajęć, takich jak:
- kółka zainteresowań,
- indywidualne zajęcia z uczniem zdolnym,
- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze,
- i innych zajęć.
Dziennik Zajęć Pozalekcyjnych MEN-DZP/2016 przystosowany jest do odnotowywania godzin dodatkowych realizowanych przez nauczyciela.
Dziennik zajęć pozalekcyjnych wydawnictwa EduLex dostępny jest w miękkiej kartonowej oprawie z zakładką na listę uczniów, drutowany.
Liczba stron: 44
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik zajęć przedszkola
Nowe Wydanie Dziennika Zajęć Przedszkola MEN-I/2018.
Zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej.
Dziennik Przedszkola umożliwia dokumentowanie pracy edukacyjnej w każdym oddziale przedszkola.
Daje możliwość:
- dokumentowania przebieg pracy wychowawczo-dydaktycznej z dziećmi w danym roku szkolnym,
- odnotowywania formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
- zapisu godziny przyjścia i wyjścia dziecka z przedszkola,
- uzupełnienia informacji o adresach zamieszkania, jeżeli są różne od adresu dziecka,
- adresu poczty elektronicznej rodziców i numery ich telefonów, jeżeli je posiadają,
- zapisu tematów przeprowadzonych zajęć,
- Przewidziany na 52 tygodnie zajęć edukacyjnych.
Dziennik szyty, w twardej oprawie.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik zajęć szkolnego doradcy zawodowego
Dziennik zajęć szkolnego doradcy zawodowego.
(oprawa twarda / 100 stron A4)
Podstawowe zadania do realizacji w I semestrze.
Podstawowe zadania do realizacji w II semestrze.
Tematyka zajęć.
Tygodniowy plan stałych zajęć.
Informacje o kontaktach z osobami i instytucjami.
Porady i informacje grupowe.
Realizacja zadań.
Porady i informacje indywidualne.
Spotkania, zajęcia psychoedukacyjne z rodzicami.
Informacje dodatkowe o działalności doradcy zawodowego.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik Zajęć w Świetlicy
Przeznaczony jest do rejestrowania zajęć prowadzonych z grupą świetlicową.
Umożliwia odnotowywanie obecności uczniów/wychowanków na poszczególnych godzinach zajęć świetlicy, a także tematyki zajęć oraz form nadzoru pedagogicznego.
Format A4, 96 stron, okładka tekturowa, dziennik drutowany.
Dziennik Zajęć Świetlicy jest jednym z dzienników innych zajęć przystosowanym do odnotowywania godzin określonych w art.42 Karty Nauczyciela zgodnie z § 13 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. poz. 1170) - obowiązującym od 3 września 2014 r.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dziennik zespołowych zajęć rewalidacyjno-wych.
Dziennik zespołowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych
Dziennik przygotowany zgodnie z wymogami § 12 ust. 1 Rozporządzenia MEN z dnia 23 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim ( Dz. U. z 2013 r., poz. 529,). Dzienniki do dokumentowania indywidualnych i grupowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim.
Odpowiednio zaprojektowana szata graficzna umożliwia rejestrowanie organizacji zajęć, jak i ich przebiegu w całym roku szkolnym. Liczba stron gwarantuje, że proces wspomagania zostanie właściwie i szczegółowo zarejestrowany i będzie stanowił kompletną dokumentację pracy Zespołu oraz nauczycieli na potrzeby kontroli w ramach nadzoru pedagogicznego kuratorium oświaty i innych instytucji.
„ § 12 .1 Dokumentacja zajęć obejmuje: 2) Dziennik zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla każdego zespołu lub indywidualnych zajęć dla każdego uczestnika zajęć prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie prowadzenia przez publiczne przedszkola ( ...) dokumentacji."
Zaprojektowany dla 6 uczestników. Dwa wolne miejsca do wykorzystania przy zmianach składu osobowego zespołu. Umożliwia dokumentowanie chronologicznie przebiegu poszczególnych rodzajów zajęć, a nie wszystkich w cyklu tygodniowym. Taki obraz pozwoli na obserwację ciągłości działań przez każdego z osobna nauczyciela/ terapeutę.
Pozwala na dokonanie zapisów:
- Danych osobowych dzieci w grupie i zgody rodziców na przetwarzanie danych osobowych.
- Numerów orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego.
- Danych kontaktowych do rodziców.
- Składu osobowego zespołu.
- Indywidualnych programów wspomagania.
- Celów wspomagania i harmonogramu działań.
- Obecności dzieci na zajęciach.
- Przebiegu i terminów zajęć, rodzaj usprawniania osobno dla każdego uczestnika, wyników obserwacji poszczególnych dzieci na zajęciach.
- Okresowych ocen funkcjonalności każdego ucznia
- Kontaktów z rodzicami/ specjalistami i instytucjami.
- Wniosków i rekomendacji do dalszej pracy z poszczególnym dzieckiem.
- Nadzoru pedagogicznego.
ilość stron: 84
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Gilosz niebieski z wyróżnieniem A4
Gilosz A4 niebieski z wyróżnieniem
do świadectw promocyjnych szkoły podstawowej,
do świadectw ukończenia szkoły podstawowej
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Gilosz pomarańczowy z wyróżnieniem A4
Gilosz A4 pomarańczowy z wyróżnieniem
do świadectw promocyjnych gimnazjum,
do świadectw ukończenia gimnazjum
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Gilosz różowy A4
Gilosz A4 różowy
do świadectw promocyjnych liceum ogólnokształcącego i uzupełniającego liceum ogólnokształcącego,
do świadectw ukończenia liceum ogólnokształcącego i uzupełniającego liceum ogólnokształcącego
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Gilosz żółty A4 z wyróżnieniem
Gilosz A4 żółty z wyróżnieniem
do świadectw promocyjnych i ukończenia szkoły branżowej I stopnia
do świadectw promocyjnych zasadniczej szkoły zawodowej,
do świadectw ukończenia zasadniczej szkoły zawodowej,
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Księga inwentarzowa księgozbioru
B-123 Księga inwentarzowa księgozbioru
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Księga zastępstw
Księga zastępstw
(200 kartek A4, oprawa twarda)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Okładka PCV na legitymacje
Okładka PCV na legitymacje
Idealne zabezpieczenie na legitymacje kartę rowerową
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Organizacja Pomocy Psych.-Pedag.
Suplement do Dziennika Wychowawcy umożliwia rejestrowanie działań wychowawcy oddziału w zakresie organizacji pomocy
psychologiczno-pedagogicznej swoim wychowankom:
- podejmowanych przez wychowawcę wszelkich działań w zakresie rozpoznawania specjalnych potrzeb edukacyjnych wychowanków;
- własnych działań związanych z organizacją pomocy psychologiczno-pedagogicznej w klasie, m.in. zebrań z nauczycielami uczącymi w klasie, udział w posiedzeniach Zespołu Wspierającego;
- kontaktów z rodzicami;
- potwierdzeń rodziców o formach pomocy psychologiczno-pedagogicznej;
- efektywności świadomej pomocy.
Dziennik dostosowany do dokumentowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Rejestr otrzym. i wyd. druków kart rower.
Rejestr otrzymanych i wydanych druków kart rowerowych
(100 kartek A4, oprawa twarda)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Rejestr przybytków B-121a
Rejestr przybytków B-121a, zeszyt 12 kart
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Rejestr wejść i wyjść
Rejestr wejść i wyjść
(100 kartek A4, oprawa twarda)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Rejestr wydanych świadectw
Rejestr wydanych świadectw
(100 kartek A4, oprawa twarda)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni